Millî Eğitim Bakanlığımız, Millî Eğitimin Genel Amaçları doğrultusunda, öğrencilerimizin millî, mânevî, ahlâkî, insânî, kültürel değerlerimizi benimseyen, koruyan, geliştiren ve kendi yaşantılarında inşa eden fertler olmalarına, çağın ve geleceğin becerileriyle donanmış, bu donanımı insanlık hayrına sarf edebilen, bilime sevdalı, kültüre meraklı ve duyarlı, akl-ı selim, kalb-i selim ve zevk-i selim sahibi, bedensel ve sosyal bakımdan dengeli bireyler olarak yetiştirilmesine katkı sağlamak amacıyla, Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Diyanet İşleri Başkanlığına bağlı kurum ve kuruluşlarla işbirliği içinde öğrencilere yönelik hazırlanan "Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum Projesi (ÇEDES)" çerçevesinde imzalanan prokotol gereğince ÇEDES Proje çalışmaları 2025-2026 eğitim öğretim yılında da uygulanacaktır.
"Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum (ÇEDES)" Projesi kapsamında, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı etkinlik ve faaliyetlerini planlamak, yürütmek ve tanıtmak amacıyla Kepsut Müftülüğünde koordinasyon toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıya İlçe Millî Eğitim Şube Müdürümüz Ali Derin, , İlçe Vaizi Fatih Kocaman , Gençlik ve Spor İlçe Müdürü İlknur Akman ,Müftülük personelleri, Okul müdürleri, değerler eğitimi kulüp öğretmenleri katıldı.
Toplantıda, önceki eğitim-öğretim döneminde gerçekleştirilen ÇEDES etkinlikleri değerlendirilerek proje kapsamında elde edilen kazanımlar ve yapılan iyi uygulamalar ele alındı. Öğrencilerin çevre bilincini artırmak ve millî-manevî değerlerine bağlılıklarını güçlendirmek amacıyla düzenlenecek etkinliklerin kapsamı genişletilerek daha fazla öğrenciye ulaşılması hedeflendi. Bu doğrultuda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı içerisinde gerçekleştirilecek faaliyetlerin planlaması yapıldı.
İlçe Millî Eğitim Şube Müdürümüz Ali Derin, konuşmasında ÇEDES Projesi'nin öğrencilerde değerler eğitiminin güçlendirilmesi, toplumsal duyarlılığın artırılması ve kurumlar arası iş birliğinin pekiştirilmesi açısından büyük önem taşıdığını vurguladı. Projede emeği geçen tüm paydaşlara teşekkür etti.

					






